„Önmagában véve senki sem szép, vagy rút, jó, vagy rossz, jelentős vagy tompa szellem, hiszen az ember értéke mindig attól függ, hisznek, vagy kételkednek benne.”
(Robert Musil)
Hitem, hogy a pedagógus személyiségével tanít, fejleszt és személyiséget alakít a tanítás során. Sokszor nem is a tananyag – bármi legyen is az – az elsődleges a foglalkozások során, sokkal inkább a pedagógus által a személyiségfejlődéséhez hozzátett érték az, amely egy egész életre szóló momentum. Amit szintén nagyon fontosnak tartok, az a felelősségvállalás és a kompetencia határok betartása. Minden esetben felelősséggel vállalom a diagnózisom, fejlesztésem megállapításait, és minden esetben, amikor kompetenciámat meghaladó problémával keresnek fel, a megfelelő szakemberhez irányítom a szülőket.
Első diplomámat tanítóként szereztem, majd gyógypedagógiai tanulmányokat folytattam és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus lettem. Később a gyógypedagógiai másik ágával, a logopédiával is megismerkedtem és hosszú évek óta gyógypedagógusként dolgozom. Az egyetemi képzésem során nyelv- és beszédfejlesztő tanár képesítést szereztem. Az eltelt évek alatt számos képzésen gyarapítottam szakmai ismereteimet, s jelenleg is folyamatosan törekszem, hogy tudásom naprakész legyen. A munkám során a köznevelés szinte minden színterén értékes tapasztalatokat szereztem. Dolgoztam általános iskolában, eltérő tantervű iskolában, készségfejlesztő iskolában, EGYMI-ben, és hosszú évekig szakszolgálati logopédiai feladatokat is elláttam. Jelenleg is vezetői feladatokat látok el a pedagógiai szakszolgálatnál a BME-n megszerzett közoktatás vezetői szakvizsgás képzésen megszerzett ismereteimet kamatoztatva Mindezekkel párhuzamosan több, mint 10 éve magánellátásban felnőttek és gyermekek sokaságának tudtam szaktudásommal hasznára lenni, problémájukat megoldani.
Végzettségeim és a számos, egymással szoros kapcsolatban álló szakterületen szerzett tapasztalataim összessége biztosítja tevékenységem szakmai hátterét.